Нові правила розміщення зовнішньої реклами: 5 форматних зон і зменшення реклами на 75%

Tool items

5739

Нові правила розміщення зовнішньої реклами: 5 форматних зон і зменшення реклами на 75%

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці.

Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.

“Питання захаращеності міста рекламними конструкціями стоїть гостро роками. Нарешті воно врегульоване і вже незабаром ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки «ріже» око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів, буде врегульована. Реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 74-75%. До 3000 дозволів втрачають дію до кінця цього року”, - зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Особливу увагу в проекті Концепції розміщення зовнішньої реклами Києва приділено безпеці пішоходів та водіїв. Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

“У зв’язку з тим, що місць для розміщення реклами в столиці значно поменшає, ми пропонуємо операторам рекламного бізнесу альтернативу. Відтепер, згідно з новими правилами, елементами об’єктів благоустрою, що використовуються як рекламоносії, вважаються: урна, лавочка, громадська вбиральня та собача вбиральня. Тобто оператори ринку зможуть розміщувати там свою рекламу. Ці елементи благоустрою можуть бути встановлені, в тому числі, й самими представниками рекламного бізнесу. Головна вимога до таких елементів – вони не повинні перешкоджати вільному руху пішоходів”, - зазначив депутат Київради Олесь Маляревич.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Крім того, для кожного формату рекламного засобу визначено власний радіус «впливу», на який не може накладатися зона розташування іншого формату.

Рішення підтримали 85 депутатів. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про передачу земельної ділянки ТОВ "РЕГІОНАЛЬНІ РЕСУРСИ" для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі та гаражу на вул. Пушкінській, 25-б у Шевченківському районі м. Києва А-24295
  • Про передачу фізичній особі-підприємцю Бондарю О.А. земельної ділянки для експлуатації та обслуговування магазинів продовольчих та непродовольчих товарів на вул. Шолом-Алейхема, 17-а у Деснянському районі м. Києва Д-7918
  • Про передачу громадянці Єлісєєвій Т.В. земельної ділянки для експлуатації та обслуговування нежитлового приміщення громадського призначення на вул. Тростянецькій, 4/2 у Дарницькому районі м. Києва А-23858
  • Про передачу ТОВ "ЛЕНДЕР ГРУП" земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування автозаправної станції з об'єктами сервісного обслуговування на вул. Медовій, 1-г у Солом'янському районі м. Києва Д-8188
  • Про передачу земельної ділянки ТОВ "СІГМА УНІВЕРСАЛ ГРУП" та громадянину Баньку Володимиру Михайловичу для експлуатації та обслуговування торговельно-офісного центру із закладами громадського харчування, автостоянкою та комплексним благоустроєм території на просп. Перемоги, 136 у Святошинському районі м. Києва А-24060