Відділ кадрового обліку та нагород

Посадові особи

Мірошніченко Інна Вікторівна (Начальник відділу)
Поліщук Світлана Зіновіївна (Головний спеціаліст)
Мельничук Олена Василівна (Головний спеціаліст)

Адреса і телефон

Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 913 Телефон: 202-70-18 Факс: 202-72-29

Файли

Основні функції та напрямки роботи: 

Основними функціями Відділу є:

1. Ведення табелю обліку робочого часу працівників Управління та оформлення табелю обліку робочого часу працівників секретаріату Київської міської ради.

2. Опрацювання та здійснення обліку листків тимчасової непрацездатності працівників секретаріату Київської міської ради, ведення протоколів засідань уповноважених осіб з питань призначення та здійснення страхових виплат за соціальним страхуванням.

3. Складання графіків щорічних відпусток працівників секретаріату Київської міської ради, підготовка відповідних розпоряджень заступника міського голови – секретаря Київської міської ради, здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, ведення їх обліку.

4. Здійснення обліку невикористаних відпусток працівників секретаріату Київської міської ради.

5. Розгляд пропозиції та підготовка документів щодо заохочення та нагородження працівників секретаріату Київської міської ради державними нагородами та заохочувальними відзнаками Київського міського голови, ведення відповідного обліку.

6. Розгляд матеріалів щодо нагородження осіб заохочувальною відзнакою Київського міського голови нагрудним знаком "За сприяння обороні Києва" та ведення відповідного обліку.

7. Оформлення та видача довідок з місця роботи працівникам секретаріату Київської міської ради.

8. Ведення кадрового обліку в комплексній інформаційно-аналітичній системі управління фінансово-господарською діяльністю в місті Києві      (КІАС УФГД).

9. Складання номенклатури справ, забезпечення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в архів.

10. Розробка та участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів, що відносяться до компетенції Відділу.

11. Підготовка та оформлення копій розпоряджень заступника міського голови - секретаря Київської міської ради та документів з кадрових питань.

12. Ведення діловодства в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі системи електронного документообігу «АСКОД».

13. Розгляд звернень громадян, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції Відділу.

14. Участь у навчанні, тренінгах, семінарах та інших навчальних заходах з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

15. Надання консультативної допомоги з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

16. Здійснення інших функцій відповідно до покладених на Відділ завдань.

Розширений пошук

Графік роботи

Пн-Чт 09:00 - 18:00

Пт 09:00 - 16:45

Сб-Нд вихідний

обід 13:00 - 13:45